צרו איתנו קשר בווצאפ צרו איתנו קשר בווצאפ

קידום ממומן בגוגל

זה הזמן לעשות את הצעד הראשון והמשמעותי לקראת חשיפה אינטרנטית אפקטיבית ושיווקית. אנו עומדים לרשותך מרגע ההחלטה ועד להקמת האתר המושלם. סימפלי סמארט בע"מ. בונים אתרי אינטרנט חכמים. התקשר עכשיו לתיאום פגישה עם יועצי האינטרנט שלנו.

קידום ממומן בגוגל

מחלקת קידום ממומן בגוגל חושפת את האתר שלך בצורה המיטבית ביותר לקהל המטרה שלך ברשת האינטרנט, ובעלויות שקבעת מראש.


95% מהגולשים בעולם, מבצעים את החיפושים שלהם ברשת תוך שימוש במנוע החיפוש של גוגל. אף מנוע חיפוש אחר, לא הגיע מעולם לשליטה מונופולית שכזו על שיטות החיפוש של הגולשים ברשת האינטרנט. מדובר במיליארדים של גולשים מכל העולם המשתמשים בו זמנית באותו מנוע חיפוש.

מודעות ממומנות בראש תוצאות העמוד הראשון


גוגל מציעה שיטה לקידום אתרים במנוע החיפוש שלה. מחלקת קידום ממומן בגוגל, תפרסם בעבורך מודעות שונות שיופיעו בגוגל, כל פעם שמישהו יקליק מילות חיפוש הקשורות לעיסוק שלך. לדוגמה: אם אתה סנדלר ובנית אתר. חלק ממילות החיפוש יהיו: סנדלר, נעליים, מגפיים, תיקון נעליים, סוליות וכו'. בכל פעם שמישהו יחפש סנדלר ויקליד את המילים הללו, תופיע גם המודעה שלך.


מה שיפה בשיטה של גוגל הוא - שאתה לא משלם בעבור הופעת המודעה אלא, אתה משלם רק אם לחצו עליה והועברו בעקבות כך לאתר שלך.


באמצעות קידום ממומן בגוגל, אתה מחליט מראש כמה אתה מוכן לשלם בכל יום על הקלקות, והמודעה שלך תופיע באותו היום עד שתגיע לגבול התקציב היומי שלך. כך יש לך שליטה מלאה על ההוצאות שלך בעבור הפרסום שחושף אותך יותר מכל פרסום ממומן אחר באינטרנט.


כאשר קידום ממומן בגוגל מבוצע כיאות בשילוב של ידע וניסיון, יגדיל האתר שלך את איכות הגולשים המגיעים אליו ואת חשיפת האתר לקהל המטרה.


חברת Simply-Smart.com  שכרה את שירותיהם של טובי המקדמים למחלקת קידום ממומן בגוגל. המקדמים שלנו יודעים לבחור את מילות החיפוש המיטביות שיביאו לנתוני כניסה משמעותיים לאתר שלך. החברה נושאת תג גוגל פרטנרס.

שיכון ובינוי (דוגמה)

שיכון ובינוי דף נחיתה לדוגמא

 

Smart plumbers (דוגמה)

דוגמה לדך נחיתה מובייל

 

השאירו הודעה כאן ואנו נחזור אליכם בהקדם
אייקון מטוס נייר
פנו אלינו כאן
אייקון מטוס נייר
אנחנו כאן, לשירותכם תמיד!